loading...
ون چوب
ون چوب بازدید : 58 جمعه 24 دی 1400 نظرات (0)

خانه چوبی پیش ساخته یک راه حل مدرن برای ساختن خانه ای با مصرف کم انرژی، سریع در ساخت و با کیفیت است. خانه چوبی پیش ساخته یکی از متداول ترین انواع ساختمان/منازل مسکونی است که در طول سالیان متمادی با دوام و پایداری خود را ثابت کرده است.

خانه های چوبی پیش ساخته شامل عناصر آماده خانه مانند: دیوارها، سقف ها، سقف ساخته شده در پانل های بسته چوبی می باشد. المان های پیش ساخته در کارخانه تولید می شوند و سپس پنجره ها و درها به آنها افزوده می شود، از نظر عدم آسیب دیدن، المان ها محافظت می شوند و پس از انتقال به محل توسط جرثقیل مونتاژ می شوند. زمان مونتاژ ساختمان به متراژ خانه و پیچیدگی المان ها بستگی دارد، اما معمولاً حدود 3-7 روز طول می کشد، در این مدت می توانید از سرعت شکل گیری خانه رویایی خود لذت ببرید.

خانه های چوبی پیش ساخته برای کسانی که به دنبال راه حل های مقرون به صرفه یا موقت هستند مناسب هستند. امروزه پیش ساخته پیشرفته ترین راه برای ساخت خانه است و بسیاری از خانه های مجلل با این سیستم ساخته می شوند.

این راهنما همه مواردی را که برای شروع سفر خود به دنیای خانه های چوبی پیش ساخته نیاز دارید به شما می گوید.

این راهنما جنبه های مهمی را که باید قبل از اقدام به خرید خانه چوبی پیش ساخته بدانید را توضیح می دهد، از جمله:

کیفیت / انرژی / پایداری؛

   انواع خانه ها؛

   انواع ساخت و ساز؛

   از چه چیزی تشکیل شده است؛

   چگونه می توانید یکی بسازید.

   چگونه شروع به دریافت یکی کنید

 1.      کیفیت، انرژی، پایداری

علیرغم سطح فناوری و کیفیت بالایی که صنعت می تواند ارائه دهد، با عدم آگاهی می توانید این مزیت را از دست بدهید و یک خانه بی کیفیت بخرید. به همین دلیل است که ما از قبل به موضوع کیفیت رسیدگی می کنیم.

هنگام خرید خانه باید از همین نوع تفکر استفاده کنید. شما می توانید خانه های چوبی پیش ساخته فوق العاده ارزان را پیدا کنید. در این صورت با مشکلات و ناامیدی از کارایی و کیفیت مواجه خواهید شد. به شما هشدار داده شده است که هیچ ارزانی بی حکمت نیست.

    کیفیت

پیش ساخت، در فضای بسته و تحت کنترل شدید کارخانه انجام می شود. پیش ساخته از مجموعه ای تکراری از رویه ها پیروی می کند که برای تحویل محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن (با بهترین قیمت) و با بالاترین کیفیت بهینه شده است.

چرا خانه های چوبی  باید به گونه ای دیگر ساخته شوند؟

ساختن خانه چوبی پیش ساخته این امکان را می دهد که پس از مونتاژ بخش های خارجی، اجزای داخلی آن در برابر عوامل جوی محافظت و بیشتر کنترل شوند. این کار باعث تضمین کیفیت خانه چوبی شما می شود. کیفیت بالاتر مستقیماً منجر به مشکلات کمتر می شود.

برای اینکه فرآیند تولیدخانه چوبی پیش ساخته به درستی انجام شود، طراحی خانه چوبی پیش ساخنه باید جزئیات و ریزترین نکات را پوشش دهد. این کار باعث می شود که سطح دقت پروژه بسیار بالاتر از نمونه سنتی باشد و در نتیجه اشتباهات کمتری رخ می دهد و سوء تفاهم پیش نمی آید.

عملکرد انرژی

این جنبه در ساخت خانه به شدت نادیده گرفته می شد. به دلیل پیچیدگی بسیار زیاد تا حدی طبیعی است. به این دلیل است که ساخت یک ساختمان با مصرف انرژی بالا ارزان تر از ساختن یک ساختمان خوب و کم مصرف است.

مصالح و ترکیبات مدرن و فرآیندهای ساخت و ساز، دستیابی به عملکرد انرژی بهینه شده در خانه چوبی پیش ساخته را با قیمت مناسب آسان تر می کند. بهینه شدن مصرف انرژی در داخل خانه چوبی به صورت طبیعی و علمی اتفاق میفتد.

 بله، خانه چوبی نسبت به ساختمان آجری یا بتنی، در مصرف انرژی انرژی کارآمدتری است. در خانه چوبی پیش ساخته می‌توان به کلاس‌های انرژی مانند: A+ یا Zero-Energy دست پیدا کرد، بدون اینکه هزینه‌ها زیاد شود.

اگر کلاس انرژی خانه ای که تازه می سازید پایین تر از A است (B، C، ...) احتمالاً باید دوباره به پروژه خود نگاهی بیندازید و آن را بررسی کنید: شاید ناکارآمدی های معماری وجود داشته باشد که باید برطرف شود یا باید از ساختمان بهتر مثل: خانه چوبی استفاده کنید.

    پایداری

در تئوری، یک خانه چوبی می تواند 100٪ قابل بازیافت و 100٪ پایدار باشد. یک خانه چوبی پیش ساخته «معمولی» عمدتاً با مواد بازیافتی یا قابل بازیافت (چوب، عایق، قطعات فلزی، ...) ساخته می شود و میزان کربن آن بسیار کم است.

خانه های چوبی مطمئناً انتخاب بهتری برای افرادی است که به پایداری اهمیت می دهند. همچنین تولید المان ها در کارخانه، استفاده بهینه از منابعی مانند گرمایش و برق را در حین ساخت تضمین می کند و ضمناً اتلاف مصالح را به حداقل می رساند.

مجموعه ون چوب، بهترین خانه های چوبی پیش ساخته را ارائه می دهد که در رنگ ها، شکل ها، اندازه ها، ویژگی ها و کیفیت مختلف موجود است تا مطابق با نیازها و سلیقه شما باشد. این خانه های چوبی پیش ساخته بسیار ایمن و سازگار با محیط زیست هستند و دارای بار و ظرفیت بهتری هستند. شما می توانید این خانه های چوبی پیش ساخته را با توجه به ترجیحات خود در سبک های مدرن، سنتی، ترکیبی از یکپارچه سازی با سیستم مدرن و موارد دیگر بسته به نیاز خود سفارشی کنید.

به لطف تجربه طولانی، بهترین راه حل های خانه چوبی که در عمل ثابت شده اند، به مشتریان ما ارائه می شود.. برای ما مهم است، اطمینان حاصل کنیم که مشتریان عزیز اطلاعات و مشاوره مناسب و لازم را دریافت کردند.

ما برای خدمات حرفه ای مشتری مدار ارزش قائل هستیم. خدمات مشتری مداری حرفه ای مبتنی بر مشاوره های تخصصی و ارائه راه حل های عملی است.

برای تماس با ما و دریافت مشاوره رایگان و مشاهده ی نمونه پروژه ها، به ون چوب بفرمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 687
  • بازدید کلی : 1,959