loading...
ون چوب
ون چوب بازدید : 53 شنبه 02 بهمن 1400 نظرات (0)

زندگی در یک خانه چوبی

خانه چوبی 100% از چوب ساخته می شود و ساکنانش را با جادوی ناب درختان احاطه کرده است. این خانه ها موجب سلامتی و انتقال نشاط می شوند.

خانه چوبی سلامت و سرزندگی را افزایش می دهد و فاقد مواد نگهدارنده است. به این دلیل از انرژی و اثرات طبیعی چوب بهره می برد.

خانه چوبی جایی که جادوی ناب درختان پنهان شده است

خانه چوبی منحصراً از مواد خام تجدیدپذیر چوب تشکیل شده است. ساخت دیوار جامد با استفاده از اتصالات مکانیکی با رولپلاک های چوبی انجام می شود. حس زندگی در جای جای خانه چوبی جاری است. آرامش و سلامت روح و جسم با زندگی در خانه چوبی به دست می آید.

خانه چوبی یک محیط زندگی سالم

خانه چوبی عاری از مواد شیمیایی ساختمانی سمی است. در صورت لزوم از سالم ترین مواد استفاده می شود. خانه چوبی مانند پوست دوم شما را با چوب احاطه می کند. عاری از بخارات سمی، نیروبخش، زندگی بخش. خانه چوبی بهترین پایه برای خواب عمیق، سالم و زندگی فعال و پویا و سرشار از نشاط و آرامش است.

خانه چوبی بهترین عایق حرارتی

چوب به طور طبیعی گرما را به طور مساوی عایق، ذخیره و محافظت می کند، به این معنی که هر خانه چوبی می تواند به یک محل راحت تبدیل شود. به لطف روش ساخت و ساز ویژه ما در مجموعه خونه چوبی، چوب را دو برابر عایق بندی می کنیم، بنابراین دارای خواص عایق ویژه و خاصی است.

حفاظت در مقابل آتش

ظرفیت تحمل بار استاتیک خانه چوبی قادر است در برابر شعله های 900-1000 درجه سانتیگراد به مدت 150 دقیقه مقاومت کند. بنابراین خانه چوبی بسیار فراتر از استانداردهای حفاظت در برابر آتش عمل می کند. ایمنی خانه چوبی در برابر آتش 3 تا 5 برابر از بتن مسلح، سقف های آجری و فلزی بیشتر است و در برابر آتش مقاوم است.

 خانه چوبی عایق صدا

سر و صدا شما را بیمار می کند. هنگام برنامه ریزی برای ساخت خانه مهم است که به سکوت و آرامش فکر کنید.خانه چوبی با ساختارهای دیواری دولایه و ساختارهای سقف اصلاح شده راه حل هایی بسیار فراتر از الزامات استاندارد عایق صدا ارائه می دهد.

مقاومت در برابر زلزله

خانه های چوبی از زلزله های متعدد ژاپن بدون آسیب جان سالم به در برده اند. از جمله زلزله ویرانگر توهوکو در سال 2011. از نقطه نظر ساختاری، سیستم خانه چوبی با ساختار دیوار آن متشکل از قطعات منفرد که به هم متصل شده اند، کاملاً "محکم و درگیر" نیست. این منجر به انعطاف پذیری خاصی می شود که مقاومت استثنایی در برابر زلزله را فراهم می کند.

ایمنی در برابر اشعه

خانه چوبی به طور کامل در برابر تشعشعات با فرکانس بالا مانند دکل های تلفن همراه مقاوم هستند و از شما محافظت می کند. بنابراین فضای زندگی ایمن را برای ساکنان فراهم می کند و در عین حال تمام اثرات مثبت میدان مغناطیسی زمین را حفظ می کند. خانه چوبی یک واحد مسکونی طبیعی محافظت شده برای استراحت و حال خوب است.

زمان ساخت و ساز کوتاه

از آنجایی که سیستم تا حد زیادی از قبل ساخته شده است و به دلیل استفاده از روش ساخت و ساز منحصر به فرد می توان زمان ساخت بسیار کوتاهی را به دست آورد. به طور کلی، تنها پس از یک روز یک خانه چوبی خانوادگی آماده می شود و پوسته ساختمان نیز ضد باران ( آب ) است. در خانه چوبی و ویلای چوبی ویژه مجموعه خونه چوبی هیچ رطوبت ساختمانی و تشکیل کپک وجود ندارد. این کار نگهداری و رسیدگی در محل ساختمان را به حداقل می رساند که به نوبه خود باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. هتل چوبی هفت طبقه با استخر روی پشت بام تنها در سه ماه ساخته شد و آماده استفاده شد.

خانه چوبی تهویه مطبوع طبیعی

چوب این امکان را فراهم می کند: فضای داخل، در زمستان گرم و دنج ، در تابستان خوب و خنک باشد. جرم عظیم خانه چوبی تضمین می کند که نوسانات دما و رطوبت متعادل شود. خانه چوبی یک سیستم تهویه مطبوع منحصر به فرد و تنظیم کننده طبیعی را ارائه می دهد که در چوب طبیعی ذاتی است. در خانه چوبی دمای سطحی دلپذیر دیوارهای چوبی در بسیاری از موارد گرمایش را غیر ضروری می کند. بنابراین خانه چوبی نه تنها فضایی دنج ایجاد می کند، بلکه هزینه های عملیاتی را نیز کاهش می دهد.

خانه چوبی دیوارهای تنفسی

دیوارهایخانه چوبی قابل تنفس و ضد باد هستند. این ترکیب امکان پذیر است زیرا دیوارها از چوب طبیعی ساخته شده اند.

مجموعه خونه چوبی یک نقشه دقیق را بر اساس خواسته ها و نیازهای صاحب خانه به شما ارائه می دهد. توسط کامپیوتر انجام می شود و هیچ محدودیتی برای آزادی طراحی و اعمال سلیقه مشتری وجود ندارد.

 در مجموعه خونه چوبی با تکیه بر دانش ساخت خانه چوبی، آماده مشاوره رایگان به مشتریان عزیز هستیم.

جهت مشاهده ی نمونه پروژه ها به ون چوب مراجعه فرمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 690
  • بازدید کلی : 1,962